Senaikra Ortanın bir tık üstü bulantım oluyor, dayanabiliyorum şuanlık ama ilacı da kullanmak istemiyorum.Sizce kullanmalı mıyım?
Elika00 Senaikra kullan canım ilacın yoksa bende fazla var prilam dr istanbuldayım alabilirsin istersen ben doğum yaptım elimde kaldı inanılmaz midem bulanıyordu kendine eziyet etme kullan bi zararı yok bebeğim 4.5 aylık
SeninAnnenBirMelektiYavrm Senaikra dayanabiliyorsan kullanma. İlaç sonuçta kimyasal ne kadar zararı yok deselerde
Gok01 Senaikra eğer dayanabiliyorsanız şuan kullanmayın yani beslenmenizde bir sorun olmaya başladığında ve dayanamayacak duruma geldiğinizde kullanın. 4 ay kullandım ben burnumu kaldıramıyorum lavabodan prilam Dr beni kurtardı. 4 buçuk aylıkken dayanacak kadar hafifledi ve bıraktım.
Utkucan SeninAnnenBirMelektiYavrm prilam bitkisel canım kimyasal değil içinde sadece b vitamini ve zencefil var
Elika00 Senaikra ilaç bitkisel bir ilaç sadece hamile kadınlar için yapılan bi ilaç kendine acı çektirme stresli gebelik daha zor 💚
Eylul-09 Senaikra yani benim hamileliğim bulantı açısından çok çok çok zor geçti. Neredeyse doğuma kadar sürdü yani. Ve prilam dr ile ayakta kaldım. 5 kilo verdim hamileliğinin ilk 3 ayında bulantı ve kusmadan. Bence kendine eziyet etme. Kullan 1 tane, bitkisel bir ilaç zaten. Korkmanı gerektirecek bir durum yok yani.
Egeninguzelannesi Senaikra İyi ki o ilaclr varmış yoksa yemek yiyemiyordum iyi ki de kullanmışım doktor kontrolünde verilen ilaç sonuçta
hemsire09 Senaikra dayanmaya çalışıp hiç içmedim gebelik boyunca ağrı kesici bile içmedim. Sen de dayanabilirim diyorsan hiç içme canım😊
DEY Senaikra benim ilk 4 ayım çok kötü geçti ve bana doktorum hiç bir ilaç vermemişti iki kere doktor değiştirdim prilam dr ye başladıktan sonra kendime geldim aşırı zayıflamıştım doğum yapana kadar kullandım. Hamileler için üretilen bitkisel bir ilaç sonuçta ben zararını görmedim bebeğimde sağlıklı çok şükür 🙏☺️ Bence dayanamaz yiyip içemezsen hiç zorlama kullan bence canım ☺️
Yusufagahinannesi Senaikra dayanabiliyorsanız neden şart olsun benim kusmaktan içim çıkıyordu içmeyince 8 aylık doğurduğum doğurduğum güne kadar prilam içtim
Utkucan Senaikra canım kötü değilsen kullanma ama benim içim dışıma çıkıyor 24 saat kusuyordum 8 ay kullandım ama kullanırsan prilam kullan içinde b vitamini ve zencefil var kimyasal değil
incimng Senaikra bulantı kusma gebelikte doğal Bi süreç, ben prilam dr 1 paketi bile bitirmedim, ilaç kullan nereye kadar dedim ve yaklaşık 4,5 aya kadar oldu bulantıkusmalarim. İlaç tamamıyla kesmiyordu da.