Arkadaşlar oğlum en son 2 ay kontrolünde 5200 kiloydu 3. Ay kontrolöründe ise 5800 kilo dedi hemşiresi erkek bebeğim mama sadce veryrm anne sütü almadı sizce zayıfmi haftada 200 gram alıyor yani 2nhafta sonra 6000 kilo olcak sizce normlmi?? Bana zayıf geldi hemşire iyi dedi