Oğlum 2 ay 10 günlük kızlar İstanbulda yaşıyoruz siz bebişleri nasıl giydiriyorsunuz Gece yatarken uzun kollu pijama giydiriyorum üstüne müslin örtüyorum gündüzleri de üstü kısa kol altı uzun giydiriyorum acaba fazla mı az mı bazen zıbınla yatıyorum ama üşür diye korkuyorum