Gktrkefe 7 aylık olacak bebeğim yumurta alerjisi var. Kahvaltıda labne, avokado, yulaflı irmikli lapa yapıyorum için meyve eziyorum veriyorum. Başka ne yapabilirim ne zaman geçti alerjiniz diyeti hangi ayda nasıl açtınız beni bi aydınlatın lütfen.
kirmizibasliklikiz_ Gktrkefe 14 aylik devam ediyor yumurta ve yumurta iceren seyler vermiyorum. Kahvaltida kek avokado kayısı muz yulaf gibi seyler veriyorum. Yumurta olmayinca cesit de olmuyor
Birkedibirbebekkkk Gktrkefe 1 yasinda gecti bizim. İnet sutu iceren butun urunlere bunun disinda kirmizi et alerjimiz vardi 1 yasinda tamamen bitti.
Birkedibirbebekkkk Gktrkefe evet iyi yapiyorsunuz 3 ün kurali bu yuzden cok onemli alerjik bebek anneleri olarak bir gun biri geciyor baska gun baska bir besine alerjisi oldugunu fark edebiliyoruz. Zamanla geciyor. Doktorumuz 1 yasindan sonra hafifler 2 yasina kadar tamamen gecer demisti bize. Dedigi gibi de oldu. Artik alerjisi olmayan seylerden yediririsiniz. Bu zamanlarda gelip geciyor ☺️
Birkedibirbebekkkk Gktrkefe ben vitamin almistim protein eksikligi icin ozeldeki doktorumuz onerdi surup gbi gunde 10 ml iciriyorum hala. Sizde arastirabilirsiniz ismi nutrefor kids multi veggie herb.
iyilik80 Gktrkefe avakado bir nimet bence. Bizim sutede vardi alerjimiz kuzu eti ve avakadoyla kapattik acigini. B12 si cok iyiydi.kan degerleride oyle.