Kızlar merhaba ben asker eşiyim ailem uzakta yanımda kimse yok malum hamile kaldım vesaire hep hamile iken hergun yasin okumaya çalıştım hep dua ettim Allahım senden başkasına muhtaç olmadan bebeğime bakma kolaylığı ver diye neyse doğum yaptım annem geldi evime 2 gün kaldım sonra annemle beraber annemin evine gittim bebeğim 10 gunlukken duramadim evime döndüm bebeğimle ve öyle bi cesaret geldi ki ailem bile sok oldu senden bu kadar beklemezdik diye lohusa 40 gün yalnız kalmaz etmez demedim her aksam bebeğimin başında yasin okuyup dua ettim dogumum sezeryan oldu 1 gün önce abdest aldım yine yasin okudum doğumun 2.gunu 6 kat merdiven çıktım evime ve hiç yatmadım desem yeridir hep derdim Rabbım cesaret ver diye doğum bittiğinde daha Rabbım sana sığındım diye dua ediyordum bebegimi görür görmez Allahım isteyen herkese ver diye dua ettim ve bebegi olmayan komsumu aklimdan geçirdim bi duydum hamile defalarca düştü bebekleri şimdi bebeğim 2 ay 20 günlük ve bu süre zarfında inanın şükürler olsun hiç zorlanmadim tek yıkadım tek baktım eşim nöbette iken okudum her aksam yasinimi mis gibi uyuduk oğlumla gaz damlası bi kez kabız gibi oldu doktor yazdı onu bile az kullandım hiç kullanmadik yani demem o ki ALLAHA güvenin gerisi boş ben bu yasima kadar ne dua ettiysem kabul oldu Rabbım hiç geri çevirmedi ve bebeğim yasin okuduğumu anlıyor ne zaman besiginin başında okusam gülümsüyor ona dua ettiğimi hissediyor insanın anne babasından ailesinden bile bu devirde belli yere kadar fayda var dua ettigimde biliyorum ki sadece Rabbıme muhtacım o benim çarem ve size tavsiyem mutlaka mübin suresini bol bol okuyun benim küçüklükten beri alışkanlığım dua etmeden asla uyumam bir iki kere yorgunluktan uyudum gece yarısı sıcrayarak uyandım sanırım çok alışmışım belki bebeğine yalnız bakacak olan anneler vardır cesaret bulun istedim dua her kapıyı her zorluğu açar asla korkmayın Rabbım istemezse hiç birsey olmaz emin olun bol dua Bol huzur ♡♡♡