Kızlar bebeğim geçen pazartesi 13 haziranda kizamik aşısı oldu. Ondan 4 gün sonra ateşi çıkmaya başladı. Calpol verdim düştü ama o gündür hala gece oldu mu ateşi çıkıyor. Annemlerde yim burda sadece sağlık ocağı var ilaç verdi boğazına baktı etti. Ama gündüz birşeyi yok gece cikiyo.kafasi isiniyo. Bu aşının yan etkisi mi ne bilemedim. Ateşi 37.5 civarlarında oluyo çıkarsa. Var mı başına gelen bu asi böyle mi etki ediyor