Ariyaarya Kızım 2 aylık doğduğundan beri çok iştahsız hep iki dk emip bırakıor ve gittikçe kilo verior cuma günü tarttm 15. Günde hiç kilo almamış hep uyuyo ama süt iki dk emio maama da almıo biberonu itior neden böyle arkadaşlar bi yardımcı olun lütfen
Sevnurr Ariyaarya Belki bi enfeksiyon geçiriyordur çocuk uzmanına götürün kan ve idrar tahlili yapabilirler belki
Deletedmom_9857 Ariyaarya 2 aylık Bebek için kilo veriyo olması iyi değil aslında doktora götürseniz bi benim kızım 13 aylık aşırı derecede iştahsız sadece meme ile gün bitirdiğimiz oldu doktora götürdüm kan değerleri normal ddi dişe bağlı olabilir dedi sizin için dil erken ama havalarda etkiler demişti doktoru sizinki de öle biseydir belki ama yine de doktora danışın bence