ikikizannesi ben suyunu çok sıcak yapmıyorum anne sütü 37 derece yani ılık ona göre ayarlamak lazım ağzı filan yanmasın diye ☺️ Buz dolabına da koymuyorum ocağa yakın olmayan, güneş almayan dolapta bekletiyorum valla eczanelerde, marketlerde de dolapta değiş diye mantık yürütmüştüm 😀