Mehtap38 doktorumuzdan istedim. Ancak kendisi d vitamininin de sentezlenmesi açısından ağustos ayında yapalım şu an keyfi çok yerinde dedi. Zaten bu değişiklikler de doktordan sonra oldu. Her gün protein almasına dikkat ediyorum. Hiç kan ilacı kullanmadık çünkü değerleri güzeldi. Karadut özü veriyorum iştahı belki açar diye. Ama bilmiyorum. Bir de ben bol sebze yedirmeye çalışıyorum ama oğlum bu sıra yemek seçmeye başladı. Pilav, ekmek, kek, hamurişi yemek istiyor. Yani onlardan versem yiyor ama benim istediklerimi yemiyor. 😕