ArdenGiz Ya gerçekten merak ediyorum bi açıklaması yok sanırım 8 aylık olduk hala arada yatağa ayaklarını kaldırıp güm diye vuruyor uyku esnasında. Şuan uykuda yine yaptı 😀 ama bi ara aşırı sık yapıyordu 6,7 aylarda sonra azaldı
ArdenGiz Zlm asiyeoguz Elisa34 Ay evet bizi de uyutmuyor sıpalar 😅😅 ama 8. Aydan bildiriyorum azalıyor merak etmeyin 😂😂
Gulbiye ArdenGiz ilk kızımda yapıyorsu onu pat pat bütün gece şimdi ikinci kızımda 3 bucuk aylık oda başladı nedenini bende bilmiyorum 😀
Nsabckk ArdenGiz kızım 4 ay 27 günlük aynı şeyi yapıyodu doktora götürdüm kontrolü vardı doktora sordum çünkü sabaha kadsr küt küt yatağa vuruyordu ayaklarını doktor gazı olablir mi dedi hayır çok güzel gaz çıkarıyor artık gaz damlası kullanmıyorum bile dedim emin misin bu çocuk gazdan yapıyo bence sen bipgia ver farkı göreceksin dedi ( gerçekten aşırı aşrı gazlı bi bebeğim var ) ortalama 10 gündür tekrar biogiya başladım tabi doktora söyledim bu yeterli olacak mı diye olur bu hem gaz damlası hemde bağırsak düzenleyicisi içir korkma dedi başladım 10 gündür sorun yok vurması kesildi meğer benim bebemin gazı varmış gazdan yapıyomuş oysaki çokta güzel gaz atıyordu ama yeterli gelmemiş demek mi 😂😂 ilk üç ay sap sımplex ve biogia birlikteyiz kullanmıştım onlarda hafifletiyordu ama doktor sap sımplexe gerek duymadı biogia ver dedi sizde doktorunuza danışın isterseniz 😂😂
ArdenGiz Nsabckk yok yok benim küçükken yapıyordu baya azaldı ama az önce yanımda uyurken birden vurdu akşama geldi sordum çok ilginç çünkü 😅 ben biogaia kullanırken de yapıyprdu gazını da çok güzel çıkarıyordu kendi kendine ama vuruyordu uyku esnasında benimde hiç doktora sormak aklıma gelmemişti valla ozamanlar. Şuanda uyutmaya çalışıyorum kahkahalar atıyor ya çok komikler 😂
Kaganalis ArdenGiz ruya goruyor olabilir. Gunduz yaptigi hareketleri tekrar eder. Ya da gazi olabilir. Benim bebek alerjikti cok gazi olurdu. Ayni dediginiz gibi g gum gum kaldirip vururdu ayaklarini.