123747 Kızlar size şu tup bebek meselesınden bhçahsetmıştım yarın 9.gün ve teste gıdıcez bu zamana kadar hersey yolundaydı ınsallah cıkar artık dua edın boyle okup belirtisi olan varmıydı
Bendenizsirine 123747 ınsallah tutmuştur canim bende daha once yaptirdim tutmadı birdahiki ay deneyecektim burda biri hevesimi kırdı artık bebek düşünmüyorum
Nihalalp Bendenizsirine neden hevesin kırıldı canım ben tüp bebek annesiyim benim ablam daha doğrusu eşimin ablası 5kere yaptırdı sonunda tuttu.Allah nasip ettimi ediyor