Gizem_zk Bepanthol baby pisik kremi kullanıyordum ama yaz geldiği için daha etkili birsey arıyorum kizariklik geçmiyor önerilerinizi bekliyorum
starwomen Gizem_zk ben bebeğim doğduğundan bu yana sadece zeytinyağı kullandım hiç pişik kızarıklık olmadı aklınızda bulunsun. Birde ıslak mendil kullanıyorsanız bir süre pamuk ve suyla temizleyin
GSevilay65 Krem değil ama kantaron yağı al sur cnm anında etkisini gosterio alt tarafa suruorum boynuna koltuk altlarına suruorum kızarık pişik hepsine çok iyi gelio
GSevilay65 bambiii aynen cnm teyzenin biri önermişti saolsun hatta az bişi o verdi denedim çok faydasını gördüm saolsun
GokSuM Gizem_zk pişik kremi kullanırken ağır bir pişik geçirmesi üzerine tüm kremleri 4 ayda bıraktım. Sadece su ile yıkayıp güzelce kurulayıp bezini takıyorum. Bir de kenarda hametan var az kızarıklıkta onu sürüyorum 1 seferlik. Kesinlikle bu yöntemi öneririm.