Snsnland bibs hariç aklına gelebilecek tüm emzikleri denedim. Wee, nuk, avent, medical damaklı damaksız yuvarlak… 4.ayında pes etmiştim ki emzikleri çöpe atmadan son kez deneyeyim dedim. Aventi tuttu. 7 aylık sadece uykusu geldiğinde istiyor. Buna da sukur.
Benim kızım beni dogru dürüst hiç emmedi sütümde yoktu zaten. Biberonnu bile tutmadı aylarca kucagımda zıplatarak besledim.