Kızlar dün bir hafta oldu doğum yapalı geçen hafta bugün taburcu olduk doğum yaptığım hastanede kuvez yoktu bizde araştırıp başka hastane bulduk bir hafta önce yatış yaptık hala düşmüyor sarılığı iki kez düştü fototerapiyi kapattılar 24 saat dolmadan yükselişe geçiyor yatış yaptığımız hastanede yapılmayan ama gerek duyulan tahliller vardı doktor Sadi konuğa sevk ettiler şimdi iki gündür de orda yatıyor fototerapi+antibiyotik tedavisi yapılıyor tahliller yapıldı sonuçları çıkmamış henüz bu süreç çok uzadı altında yatan sebepler araştırılıyor yavrumun kokusuna doyamadım daha emzirmek için de almıyorlar içeriye görmek de ¾ günde bir oluyor kokusunu özledim yavrumun 😔😔😔 aynı durumu yaşayan oldu mu aranızda