Merhabalar kızım 1 yaşına girdi 6 gün önce ama hala süt ve bal yedirmedim yine 3 gün kuralımı yapmak lazım çünkü ben hiç 3 gün kuralı yapmadım kızım 1 gün yediğini 2. Gün yemiyordu neyse sütü verenler nasıl veriyorsunuz ısıtıpmı veriyorsunuz yoksa oda sıcaklığına gelince mi beni bi aydınlatsanız olurmu