Linamom1 Bir tatlı kaşığı kaşık maması karıştıryorum bir sakıncası var mı acaba kızlar böyle yapan varmı
winnie-the-pooh Linamom1 onların ölçüsü var yani geçen almak için bakmıştım da pakette yazıyordu kaç aylık bebek
Linamom1 winnie-the-pooh Askanyigitkdkdksjs ben soyle yapyorum formül manasının kaşığıyla altı kaşık kaşık maması koyuyorum 125 ml suya biraz koyu oluyor ama biberondan çıkacak şekilde çok güzel oluyor formül mama karştrmadan vermeye başladım yiyor çok güzel 😁