Milaaa Sürekli ağlıyo.uyumuyo.bu kaçıncı post açışım ama artık üzülmekten ne yapacağımı şaşırdım.Sabahtan beri çok az uyudu.Uyuyunca da korkarak uyanıyo.Çok korkuyo.😔
Alican Milaaa canım bebeğin yastığının altına bi cevşen yada küçük yasin koy ayrıca bir suya 7 fatiha 1 nas 1 felak 1 ihlas okuyup üfleyip çocuğuna içir bide kendin iç ayrıca bebeğini banyo yapacagin zaman pazartesi perşembe yada cuma yaptır onun haricinde yaptırmamaya çalış mecburi olmadığın müddetçe bunu bi uygularmısın bak bakalım değişim olacakmı inşaAllah olacaktır
Busra17_18 Milaaa devamlı ağlıyorsa kolik bi bebek olabilir. çıkardığın gaz pek bir ise yaramaz. mama kullanıyor musun
Myagz Alican merhabalar merak ettim okuyunca banyo neden belirli günler acaba çünkü ben her gün yaptırıyorum da
Busra17_18 Milaaa devamlı mi ağlıyor yoksa belli saatleri mi var. aç mı acaba ama illa ki bi sebebi olmalı gaz olma ihtimali de yüksek canım
cnskc67 Milaaa canım karnına dokun sertmi.gaz sancısı çektiğinde veya açken ağlıyorlar genelde.gaz çıkarsada bağırsaklarında kalıyor illa ki.3 kere doktora gittim bu yüzden.gaz damlası kullanmıyorsan eğer biogai be sab simplex en iyisi.bi dene bakalım
Ysmnn Baştan bebeğim de kundagi kabul etmiyordu simdi alıştı sayesinde uzun uyuyabiliyor, deneyin bence kendi elleriyle uyandırıyordu korkarak kalkıyordu şimdi öyle değil