Deletedmom_7 Ben abdestliyken yaptırıyorum. Da niyet meselesi ya niyetiniz güzel olsun. Benim hayatımda ojeyle abdest alınmıyor diyen çoğu kişinin ya dövmesi oluyor ya haset oluyor ya da ağzı bozuk oluyor.
Bence yaptırın tırnaklar güzel olunca direk kendinizi iyi hissediyorsunuz zaten 😊