Sedaaksyy Kızlar 6aylik bir kız b Bebegim var kafasında tek tük saç var ya çıkmıyor sanki ciksada dökülüyor sarışın olduğu için olanlar da belli değil , saç çıkaran doğal içerikli bebek için önerileriniz varsa alabilir miyim
Sulee_ Sedaaksyy benim kızıminda öyleydi doktora sordum badem yağı sürebilirsin dedi banyodan yarım saat önce sürüyorum haftada iki kez bayaga fark etti dökülenler çıktı olanlar uzadı sizde deneyebilirsiniz badem yağını
Mommy035 Sedaaksyy Aynı konu bizde de var olan saçlarını da diş çıkarma döneminde olduğu için çekmeye çalışırken döküyor😂 bize de doktorumuz badem yağı ve zeytinyağı karıştır sür dedi. Ben banyo edeceği günün sabahında sürüyorum uyku öncesine kadar yağlı geziyor😂 şimdi 0 saç olan tepesi biraz olsun çıktı. Ama doktoru 1-2 yaşa kadar tokaya gelecek saç bekleme dedi🙄
Betbetbet Sedaaksyy merhaba benimde kızım 8 aylık sarısın hic sacı yok nerdeyse tek tük 😂 badem yagını denediniz mi
Sedaaksyy Deletedmom_32 sacmalamiyorum hanımefendi çıkan saçları da dökülüyor hep yastığa , geçen bir postda şampuan önerisi vardı bebekler için saç uzamasına yardımcı onu aradım bulamadım
Deletedmom_32 Sedaaksyy yani bebek sonuçta kendiliğinden çıkar ablamın çocuklarında hep döküldü hiç bişey kullanmadan yenisi çıktı
Sulee_ Sedaaksyy evet tatlı badem yağı deyince küçük şişede veriyorlar zaten ama aynısını ben marketlerdede gördüm a101 de var aktardan aldığımin aynısıydı
Sedaaksyy Deletedmom_32 görseniz bana hak verirsiniz incecik sarı sarı tüyler var tamamen kabak kafa 😂😂
Deletedmom_32 Sedaaksyy ☺️ Çok güzel bandanalar var onlardan takabilirsiniz sizi anlayabiliyorum saçları olsunda toka takalım istiyoruz ☺️ İnşallah buradaki önerilerle saçları çıkar bebeğinizin
Sedaaksyy Deletedmom_32 evet aldım internetten bir sürü bandana ama sıcakta eliyle çekip çıkarmaya başladı 😂😂
ftsdmrhn Bende baya kabak kafaymisim 2 yaşında falan çıkmış saçlarım. Fotoğraflarım var tek tük safi geçtim hiç saçım yokmuş. Şimdi massallah gür saçlarım var. Kendiliğinden çıkar hiç eklemeyin bence. Oğlum 19 aylık yenidoğan bebeklerin daha çok saçı vardır 😄 ama ben k takmıyorum
Sedaaksyy Mommy035 aaa 😥 ilk kizimin maşallah öyle saçları vardı ki 6aylikken tokalar takardim bu ablasına hiç cekmemis ya tüy şeklinde sarı sarı onlarda dökülüyor