Kızlar kzıım 11 aylık koltuklardan tutunarak sıralıyor birazda yavas yavas yurumeye basladı tay tay seklinde bıraktığımda 6 7 adım atıyor evde sıkıntı yok evde ayakkabı gydrmem zaten ayakları yere basması daha ıyıymıs Ama dısarda yere basmak ıstyo artık ayakkabı almak şart oldu gbı sizler ne yaptınız hangı marka aldınız m. Ediyorum bırda kızım 19 gyıyor ayakkabı cıkar 1 parmak bosluk olsun 20 alın dıyo kafam cok karıslıyo vıcco dan almayı dusunuyorum ayakkabıyı Baska onerecegınız markalar varmı