asiyeoguz tüm 6. Ay anneleri sarılıp ağlayalım bence 😭 olamaz böyle bişey herkesin sorunu aynı bende dahil. 6+5 deyiz aşı olduğumuz günden beri sürekli ağlama mızmızlanma emmek istememe uyumama bi huysuz asabi 😩😩😩 of of yazarken bile yoruldum ben tamamen aşı+diş etkisi diyorum daha 2-4.aylarda hiç böyle olmamıştım aşıdan sonra hiç anlamıyorum