Babyarask Kızlar normalde oğlum 2 3 kere kaka yapardı bugün hiç yapmadı anne sütü alıyor sizce neden olabilir 😔
Sedaaksyy Babyarask benimde aynı şekildeydi bı anda kaka yapmamaya başladı sadece anne sütü alıyorsa doktorum bir haftaya kadar normal dedi , genel hali nasıl sıkıntılı sancılı değilse sorun yoktur
NnurK Babyarask kızımda öyleydi birden kesti bende kabız oldu sandım 3-4 gün bekledim yapmayınca gitmiştim doktora oda normal demişti daha sonra yaptı zaten
Babyarask Yani gündüzleri sakin ama bugun aksam biraz huysuz gibiydi daha yeni daldi ama alttan pirt pirt yaptı 😝 Sedaaksyy