Oğlum 43 günlük sütüm yetersiz bundan dolayı mama ile destekliyoruz hipp kullandım çok gaz yaptı 1 hafta kadar Aptamil conformil kullandım kabız yaptı şimdi doktorumuzun önerisi ile Aptamil prosyneo 1 e geçtik 2 gündür kullanıyorum daha önce kullanıp tecrübe ettikleriniz nedir