2-Cocukannesi Anne sütü alıyor 4 gündür kaka yapmıyor acile gitmem lazım mı beklemeli miyim kaç güne kadar normal sayılıyor?
BeyzanurrK 2-Cocukannesi yok canım yapması lazım şimdiye kadar ağlıyor mu peki sen 3 damla zeytinyağı damlat ağzına sonrada karnına masaj yap ayaklarını acıtmadan karnına doğru yavaşça baskı uygula
NnurK 2-Cocukannesi 7 güne kadar normalmiş benim kızım da bi ara öyleydi doktora götürdüm 7 gün yapmaması normal demişti
Esoca38 2-Cocukannesi Sadece anne sutunde 15 güne kadar normal canım. Benim oğlum da doğdugundan beri hala aynı problem ek gıdaya geçtik geceli 3m2 3 günde bir yapmaya başladı. Yoksa her hafta acikde lavman yada fitil yaptırıyorduk :)
2-Cocukannesi BeyzanurrK yaptım onlarıda hala yapmadı damlada kullanıyorum bağırsak düzenleyici probiyotik
ZeyyG Lütfen hiçbirşey vermeyin , 10 güne kadar çok normal dedi doktorumuz. Çok zorlandığını hissettiğiniz durumda ancak poposuna zeytinyağı ve kulak çubuğu ile uyaran verebilirsiniz
2-Cocukannesi ZeyyG bağsur olur diyorlar bebek poposu kaka yapamk için o uyarıyı bekler diyolar yapmayın diyorlar bilemedim
BeyzanurrK 2-Cocukannesi eğer imkanın yoksa misal çaydanlıkta su kaynat havluyu çaydanlığın etrafına sar ısınsın sonra da bebeğin karnına sar