anorganikanneeee Hanımlar merhabalar, Bebeğim 3 aylık kusma, karın guruldaması, köpüklü kaka ve gaz problemi yaşıyoruz. Doktor süt alerjisi ve reflüyü var dedi. Gaviscon infant verdi. Kullanıp fayda gören var mı acaba?
gizem19_ anorganikanneeee canım reflü için iyi geliyor bize fayda etti ama sonradan doktorumuz şurup verdi reflüsü için
Tirtil35 anorganikanneeee reflusu büyük ihtimal alerjiden dolayi alerjisi Bi nebze düzelince reflusu de düzelir bize gastrasstuss baby iyi gelmisti bitkisel surup
Zynpfirat anorganikanneeee ben 2 aylıkken başladım kullanmaya şuan 4 bucuk aylık 6 aya kadar kullanmak gerekiyormuş geçmezse başka bir şekilde tedaviye devam edilecek .doktorum öyle söyledi
anorganikanneeee gizem19_ çok ilaç kullanma taraftarı değilim ama yaşam kalitesini çok etkiliyor maalesef. Mecbur başlayacağım 😞
Zynpfirat anorganikanneeee evet oldu tabi ama bu ilacı 6. Aya kadar kullanmak gerekiyormuş düzenli olarak öyle daha çok faydasını görüyormuşuz .öyle bir iki günde yok odecek diye bişe yok. Bir de ben Aptamil ar mama kullanıyorum reflü maması daha az kusmasini sağlıyor diğer mamalara göre biraz pahalı ama sağlığı için alıyorum diğer mamaları yediği gbi hepsini çıkartıyordu . Doktor unuza danışarak kullanabilirsiniz.
elf4165 Benim bebeğimde bu şekilde ama herhangi bir ilaç vermediler. Sizde vermesinin nedeni neydi. Kilo kaybı falan var mıydı
elf4165 Kaç doktor gezdim bi tanesi bile kullan demedi. Ve tam 5 aydır baya yoruldum. Geçmesini bekliyorum.