Merhaba hanımlar size bir sorum olacak 4 ay önce doğum yaptım 40 i dan sonra regl oldum 2 defa düzenli bir şekilde oldum şuan olmam gerekirdi ama hafif bir leke şeklinde kanama oldu sabah sonra durdu ne bir kanama var nede bir leke yardımcı olur musunuz??