Kasev sadece acliktan emmiyor ki….
Seni hissetmek bebegini sakinlestiriyor guvende hissettiriyor…
Kaka ve cisi iyi diyorsan, iyidir doymuyor diye endise etme…
Biraz daha yakin durun bence emzirmesen de, kucagina al… kaliteli vakitler gecirin… oyunlar oynayin