Deryadila aynı bu dediklerinizi yaşamiştik bizde sabah 11 den gece 10 kadar uyanmamişti sadece 5 dakıka emip tekrar uyuyordu emincede gözler kapalıydı inşaAllah sarılık değildir stres yapmayın ama önlem amaclı bi doktora gösterin bize yeni doğan olduğu için dış hayata adepte oluyor vücudu bünyesi demişti normal öyle olması demişti