Cirkinfasulyeninannesi Bu mamayı kullanmış olanlar var mı acaba? 0-6 ay için diye aldım ancak içeriğine şimdi baktım ve yağsız süt yazıyor. Sakıncası olmaz mı acaba diye düşündüm.
defneeninannesi Ben kulanıyorum kızım 3 ayşık günde bir kez 90 ml suya 3 ölçek katarak enjektörle veriyorum. Kilo alımı için kullanıyorum doktor tavsiyesiyle. Özellikle aptamil almamı söylemişti. Memnunum kızım öğürmüyor kabız yapmadı. Diğer öğünlerde emziriyprum