İlk basladigimizda doktor ozellikle önce seni emecek sonra mama icireceksin demisti amaaa gelin görün ki böyle birşey mümkün değildi..oğlum tam bir aylıktı mamayı doktor tavsiye ettiğinde..hep memedeydi emiyordu evet ama asıl bu dunyaya alışma,kokunda kalma mevzusu var ya o durum..hiç ayrılıyordu..ben de iyi mi ettim bilmiyorum ama kendime gore bı zamanlama oluşturdum .sabah beni endikten sonra..sonra öğlene doğru..sonra akşam üstü .sonra yatmadan önce gibi .belli araliklarla veriyordum..gece tamamen emiyordu..mama vermiyordum..belli bı zaman sonra emmek istemedi bıraktı😕11,5 aylıkken..