Kızlar ikiz bebeklerim var 9 aylık,ikisi de kız. Ama bi tanesi ben ve eşim dışında kim eve gelse ağlıyor. Dışarda biri sevse ağlıyor,ve alışmıyor da saatler geçse bile.. Başına gelen var mı bu durum beni çok yoruyor. Annem bile gelemiyor ağladığı için.. çok ağlıyor 😢 ne zaman geçer,nasıl geçer 😢😢😢😢😢😢