Nuracar Merhabalar 1 haftadır aşırı derecede saç dökülmesi yaşıyorum önerebileceğiniz kullanıp memnun olduğunuz ürün var mı?😅
Nisan4523 Nuracar Benim de öyleydi. Doktorum ferrum demir hapı ve Imom latte takviyesini önerdi. Birkaç ay içinde zaten dökülme olayı bitiyormuş. Ama takviyelerle bünyeyi güçlendirmek lazım dedi. Yeni kullanmaya başladım ben de.
Nuracar Nisan4523 doğumdan sonra olan demir haplarını kullanmadım ben hiç. Dökülme için hangi doktora gittiniz acaba
Alvindmrkl Nisan4523 işe yarar ise söyler misiniz ben boyattıktan sonra koparak dökülmeye başladı boyatırken saç derim yandı hep kaşıntı oluyor 2 aydır kepek kabuklanma saç kıran mı oldum nedir ya böyle dökülmezdi hiç her yer saç 🥺🥺🥺🥺
Nisan4523 Nuracar Doğumumu yaptıran kadın hastalıkları uzmanına gittim yine. Demir eksikliğinden de saç dökülmesi çok oluyormuş.