Sütüm az olduğu için mama takviyesi yapıyoruz ama günde iki veya üç defa veriyorum duymadığını anladigim zaman huysuzlandigi zaman…Gündüz sürekli uyuyor emiyor uyuyor gözü açık olmuyor ama gece 12den sonra hep açık gece uyumuyor sütüm az ama gündüz yetiyor mu ki hiç uyanmiyor diyorum yetmese ağlar durmaz acıkınca uyanır ama sütüm az yani zaten cişli bezinden belli ben emzirince kakasini yapmıyor mamayı içmeye başlasın içerken hemen kaka yapıyor 28 gunluk olduk ilk defa dün gündüz çiş yapıp bezini doldurmuş ilk defa sütümden dün mu doymuş ki normalde kaka yapsa bile çok nadir beni emdikten sonra ve minicik nasıl anlatsam yumurtanin büyüklüğünden bile daha küçük bi kaka görüyorum Sütüm bu kadar mı az canim sıkılıyor