Kızlar bebeğim 3 gündür devamlı ağlıyor susturamıyorum ama öyle böyle bir ağlama değil. Uykudan ağlayarak kalkıyor kıçı bugün pişik oldu birazda ishal oldu en önemlisi 3 gündür ateşi var vücudunda yok ama kafası ve ağzı yanıyor. Diş jeli kullanmak istemiyorum zararlı olduğu için eline soğuk salatalık veriyorum ağzına sokunca biraz rahatlıyor ama bilemedim napıcağımı günde 2-3 defa parol veriyorum doktorumuzun önerisiyle, ılık duş aldırıyorum her gün sizce kaç günde patlatır beyaz beyaz dipten gözüküyorlar