Kızlar selam 4 ay 20 günlük oğlum var yalnızca anne sütüyle besleniyor geceleri sürekli emmeye kalkıyor ama sürekli .
maksimum en uzun aralıksız uyuduğu saat 2 saat 2 saatten fazlasını asla uyumuyor o kadar yorgun ve uykusuzum ki artık buna bir çare bulmak istiyorum bildiğim kadarıyla artık bu ayda daha uzun uyuması ve gece daha az beslenmesi gerekiyor acaba bunun için ne yapabilirim tavsiyeleriniz nelerdir