BirsenLiya Merhabalar bebeğim 46 günlük. Normalde kakasını düzenli yapardı ama 4 5 gündür günde sadece 1 veya 2 kere kaka yapıyor bu normal mi? Birde kakasi biraz daha sıvı sanki neyden kaynaklı olur bu durum bilen var mı