Bebeğim 17 aylık ve evde o kadar çok sıkılıyor ki. Ev işi yapıyorum sonra oyun oynayalım diyorum ama yarım saat sonra oyun bitiyor en fazla. Biraz da parka çıkarıyorum market vs derken, köpekler ve yaramaz-küfürbaz çocuklar olunca çok duramıyorum. Evde siz neler yapıyorsunuz? O kadar bunalıyoruz ki. Cama masaya pencereye her yere tırmanıyor artık, düşüyor bazen. Ben de peşine koşturuyorum ve yoruluyorum. Onu çok seviyorum, evde de eğlensin istiyorum. Sıkılma süresini minimuma nasıl indirebilirim?