meraba tecrübeli anneler. bebeğim ilk ay 1kg aldı. şimdi 50günlük.su an sadece emziriyorum. ama bu ay sanki sütüm az gibi hissediyorum. üç saatte bir emziriyorum her üç saatte altını açtığımda berrak kokusuz çiş oluyor ama dolu dolu değil. biraz ağır. sizce yetiyormu yardomcı oluursanız çok sevinirim..