6 ay 5 günlüğüz aynıyız sürekli uyanıyor mama vermediğim için her defasında acaba acıktımı diye memeye alıyorum ama arkadaşların dediği gibi alışkanlık olmuş bu geceden itibaren her uyandığında emzirmeyecem..
Sabah 5de uyandı en son ve ozaman dan beri kara kara düşünüyorum neden bu kadar uyanıyo diye 4. Ayımızda sünnet olduk ondan sonra böyle oldu çok sık uyanıyor. En son sünnete bağlamıştım ki karşıma postunuz çıktı sizdende yorum yazan arkadaşlardanda Allah razı olsun 🥰