Demeteymenim Merhabalar. Oglum 3.5 aylik hero baby nin 4+ ay iyi geceler mamasini aldim doyuruculuk yönünden çok iyi oldugunu duyduğum için vermeyi dusunuyorum kullanan varmi birşey olurmu acaba
esraeerdogann Demeteymenim bebeğiniz çok ufak içinde şeker olan şeyi vermeyin bence bebek sütü verin hipp sma vs vs tabiki siz bilirsiniz ben fikrimi söyledim sadece 😊
minikbabyy Demeteymenim bende biberonla veriyorum üstündeki ölçüden yapıyorum fakat pirinç taneli olduğu için biberon deliğinden geçmiyo blendırdan iki bızt yapıyorum biraz köpürüyo köpüğüde kaşıkla alıp biberona döküp içiyorum çok seviyor
minikbabyy Demeteymenim 4 ay 16 günlük biberonla 120 cc veriveriyorum bazen doyup bitiremiyor fazla geliyor
[silindi] minikbabyy ben kaşık mama olarak veriyorum 9 aylık bebeğim gece uykusuna yatmadan önce tok olsa da mama istiyo bazen gece tok tutsun diye bu şekilde vermek istiyorum
minikbabyy [silindi] anladım ama gerçekten çok tok tutuyor bende gece uyurken veriyorum 6 aylık kızıma