Yagmurr422 Yaptirdiktan sonra pisman olan var mi kac ml yaptirdiniz memnun kaldiniz mi Yarin yaptiracagim ve sonra dikkat edilmesi Gereken onerilirinizi bekliyorum ☺️
Azramina Yagmurr422 yaptırdım . 2016 yılında . Kalın yapay sevmediğim için sadece 1 cc yaptırdım . Hiç fark etmedi 😂 bence doktor beni kekledi biraz 🥺 boşa para vermiş oldum . 🤭 daha da yaptırmam .
bambiii Yagmurr422 2017 yılında yaptırdım bir senede kayboluyor diyolar ama onceki haline göre hala kalın dudaklarım. Aynı zamanda en iyisi juvederm dolgu. Ben onu yaptırmıstım daha uzun ömürlü ve daha kaliteli.
Yagmurr422 Azramina 1cc herkes oyle diyor bende 1.5 cc karar verdim Cok sis oluyor mu ilk gun ☺️ Kac ay da eridi sizin ki
Bendenizsirine Yagmurr422 arkadaşım yaptırmıştı ml bilmiyorum ama ben beğenmiyorum patetes gibi dudaklarda geziliyor
bambiii Yagmurr422 nasıl göstereyim 😀😀 Böyle top top topaklanma olmasın diye hafif hafif😀 yaptırdın sanırım yapan birşey demediyse gerek yoktur benim zamanında öyleydi😀
Gokats2006 Yagmurr422 merhabalar dudak dolgusundan sonra şişkinlik için buz kompleksi yaptınız mı acaba? Yada sonrasında bi krem vs kullandınız mı
agns Yagmurr422 profilde ki sizseniz eğer gerek var mı ki makyaj hilesiyle dolgun dudaklara sahip olmak daha kolay ve hiçte küçük dudaklı bir kadın değilsiniz umarım pişman olmazsınız çünkü yüze uygun olmalı ve tabi iyi bir yer olmalı yapan yer
Yagmurr422 agns benim profilde ki makyajla büyütebiliyordum ama sürekli uğraşmaktansa yaptırmak mantıklı ☺️
burjuvaanne Yagmurr422 yaptirmadim ama yaptiricam simdi genel olarak herkez belirgin olmasin diye 1 ml yaptiriyor ama bu sönecek gozun korkmasin 1,5 ml yaptir daha da uzun gider 1 sene rahat gider yani.
Yagmurr422 Sunlight şuan şiş ama atayım [https://share.icloud.com/photos/0dbOzby_5uWEkIHnhJEIbjrfg](https://)