Eemeelll Merhaba ben iş yerindeyken kızıma anne sütünü biberondan veriyorlar fakat kızım her zaman tam olarak bitirmiyor yada hiç almıyor vs bu durumda buzdolabına tekrar koyup acıkınca aynı sütü ısıtıp tekrar veriyorlar yine almazlarsa atıyorlar sizce iki kere ısınmasında bir zarar var mı?
SahinE Eemeelll ben de bazen yapıyorum ama dolaba atmıyorum tezgahın üstünde bekletiyorum içmezse döküyorum
Janss Eemeelll Doktorum gözlerini pörtleterek kesinlikle ısınan sütü tekrar ısıtma demişti . Protein zehirlenmesi olabilirmiş çok sağlıksızmış . İçmediyse ılık kaldığı süre boyunca verilebilir sonrasında dökülmesi gerekir .