glsmhr Merhaba, doktorumuz 3. ay kontrolünde bebeğimizi kontrol ederek destekli oturtabileceğimizi söylemişti. Dün 5. ay kontrolünde devam edebileceğimizi hiçbir sakınca olmadığını yineledi. Ancak belirttiğim gibi bebeğin oturmaya uygun olması için doktor kontrolü ve onayı mutlaka gerekiyor. 💕