Bugun hastanedeydik doktorumuz b12 dusuk dedi ve dodex verdi ilk kutuyu bi gun iccez bi gun icmicez 2.haftadada 1 kere ve dediki ampulu kirip 3 ’de 1 ’ini ver dedi siringada verdii 3de biri ne kdr olur acaba yardimci olurmusunuz yanlis visey yapmak istemiyorum