Normalde geceleri 8buçuk 9 gibi yatıp 7de kalkan bir bebek tir, arada 6 gibi yanıma alırım yine uyur , 6ay 12 günlük.. Bitek geceleri beslemeye alırım kucağıma, mızmız bir bebek değildir, uykusu yemesi içmesi belli saatlerde olur.. Ama 2 3 gece önce kucağıma alınca ateşi olduğunu farkettm, çok sıcaktı hava da, calpol verdik düştü.. O günden beri, uykusu çok düzensiz oldu, iştahı kesilir gibi oldu, bugün tavan yaptı, asla mama almıyor.. Biz ek gıdaya da başlamıtık, yoğurt falan vermiştik isterse aldı isterse almadı zorlamadm, ağzını sıkı sıkı kapatır genelde, mama ya da şuan öyle davranıyor.. Hastanelerde kapandığı için gidemedik.. Dişi falan mı çıkıyor, ya da bu dönemde oluyor mu böyle bir huysuzluk