polenpolen002 prebiyotık kullanıyorum ıkı tane içtim daha , basına gelen varmı su gibi ishalım ve makat kısmında yanma agrı var dayanamıyorum ona , ıshal nasıl durur kızlar ? birde emzırıyorum