Kizlar merhaba. Bebegim 18 aylik. Onu canımdan bile çok seviyorum ama başka bi insan görünce hemen gulumsuyor kucaklarina gidiyor o an beni unutuyor ozellikle de kayinvalimdelere verdiğimde bana asla gelmek istemiyor. Almaya çalıştığımda hırçınlaşıyor. O anda babasina da gidiyor ama bana gelmiyor. Surekli boyle oldukça sinirlerim bozuluyor kendimi yetersiz hissediyorum. Mesela disari cikardigimda da komşularımızın kucağına gidiyor ve bana gelmek istemiyor. Annelerine bağlı bebekleri gördükçe üzülüyorum. Oğlumu nasıl kendime baglayabilirim?