Çok sinirlendiği bir anda sesli bir şekilde şarkı söyleyip dans ederek . Kitabı açıp şaşırmış bir şekilde hikaye uydurarak dikkatini dağıtabilirsiniz . 2 yaş çok zor bir yaştır . Benlik algısı oluşuyor . Bir birey olarak ben de artık buradayım diye sizi parmağında oynatma evresi . Yapacağınız tek şey dikkatini dağıtmak . Aaa böcek gelmiş koş falan diyip o anda dikkatini tamamen dağıtmak gerekiyor . Ağlamasının uzamasına izin vermeyin . Onu anlamadığınızı düşünüp sürekli tekrar edecek .