meervenurrr Kizlar merhaba yaklaşık 3 aydır anne kart kullanmaya başladım bebeğim dun 1 yaşına girdi karttada son kullanması dun olarak gozukuyordu güncellemek gerekiyormu
Deletedmom0099 meervenurrr hayır 4 yaşına kadar kullanmaya devam ediyorsunuz, ben 1,5 yıldır kullanıyorum hiç yenileme yapmadım
meervenurrr Deletedmom0099 Kendi güncelleme yapiyor ozaman cok teşekkür ederim yarın kullanmam gerekecekti🤗
Tgbkrm-21 Deletedmom0099 inrernet üzerinde başvuru yapabiliyor muyuz acaba anne kartı için yoksa direk gidip cikartmak mi gerekiyor
Deletedmom0099 Tgbkrm-21 yapılıyor sanırım ama sıkıntılıymıs zor oluyormus ben direkt gidip cıkarttırdım
balikannesi Merhaba, İstanbul kart uygulamasından bilgilerinizle giriş yapıp kart başvurusu derseniz anne kart çıkıyor. Kendi bilgilerinizi girip resim yüklerseniz 35 TL kart ücreti isterseniz evinize kadar kargoyla (11tl) geliyor.