sarppasa Doğumdan buyana hipp combiotic veriyorum ama sürekli bir açlık hissi. Sizde de oldumu böyle ? 90-120 içiyor ama yinede hep aranıyor 3 aylık ?
Bebegimm1 sarppasa 5 .ayina kadar 2 saatte bir beslenirdi sindirimi kolay bir mama ondan hizli aciktiriyor
lianajade Ben de yeni gectim hipp e gece 4 saat deliksiz uyuyan bebegim saat basi uyandi 2 aylik 14 gunluk ilk kez boyle bir sey oldu